FREE DELIVERY ABOVE 800HKD NET SPENDING | NO DELIVERY CHARGES FOR SELF-PICK UP ORDERS OF ANY AMOUNT (MOQ FOR KOWLOON 1000HKD, NEW TERRITORIES 1200HKD, FOR LANTAU 1500HKD)

關於我們

您家的優質食品?答案很簡單。
Simply Fresh Hong Kong 是一個電子食品平台,在香港運營了 2 年。
我們的初衷是為私人客戶提供優質食品飲料,以快速可靠 傳送系統。
我們目前正在改進擴展我們的服務,在我們的網站組合中引入最好的意大利和歐洲食品品牌。
您和您的家人現在可以在舒適的家中享受體驗新鮮和獨特的風味
我們的目標是將您的營養和健康放在首位,因此,我們的產品來自受控原材料,高控制質量標準,不使用危險添加劑,並且由我們的團隊精心挑選,因此您知道將永遠是 Simply Fresh.
Close (esc)

EASTER HOLIDAYS

Deliveries will be stopped on 1-2-3-4-5-6th April, and will start again on 7th April.

Last call for ordering online will be: 30th March at 2 PM!

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Shopping Cart

Your cart is currently empty.
Shop now